jobs world
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Инфлуенсър мениджмънт

Go down

18072020

Писане 

Инфлуенсър мениджмънт Empty Инфлуенсър мениджмънт




Admin
Admin
Admin

Брой мнения : 55
Join date : 26.06.2020
Местожителство : thanks

https://jobsbgwar.wordpress.com

Върнете се в началото Go down

Share this post on: reddit

Инфлуенсър мениджмънт :: Comments

Admin

Писане Чет Сеп 03, 2020 7:13 pm by Admin

Как да напиша публикации в блога за 75 популярни блога, които приемат публикации за гости Искате ли да достигнете до нова аудитория със съдържанието си? Чували ли сте за предимствата от изпращането на публикации за гости в популярни блогове във вашата ниша? Продължете да четете, за да научите повече за гостуването в блогове, как да пишете висококачествени публикации за гост в блога и кои популярни блогове приемат публикации за гости. Разкриване: Тази публикация може да съдържа партньорски връзки, което означава, че получавам малка комисионна от доставчика, ако направите покупка (без допълнителни разходи за вас). Какво представляват публикациите за гости? Гост-блоговете започнаха своето изкачване към популярност в началото на 2000-те години, когато публикациите за гости започнаха да се появяват в блоговете в мрежата. До 2008 г. публикациите за гости са проникнали в Американската психологическа асоциация, Bloomberg, CNET, Fortune, Lenovo, Marriot International, National Geographic, PBS, Wired и много други уважавани публикации. Google Trends за гостуване на блогове по целия свят от 2004 г. до момента. Подобно на повечето маркетингови тенденции, гостуването на блогове премина от уважавана маркетингова стратегия към злоупотребена схема за изграждане на връзки. Бившият ръководител на екипа на Google за спам в мрежата, Мат Кътс, заклейми тактиката за нежелани гостуващи блогове през 2013 г. като нарушение на насоките за качество на Google. Той обаче призна, че „Все още има много основателни причини да направите гост-блогване“ и „има абсолютно някои фантастични, висококачествени гост-блогъри там“. Той също така посочи, че блоговете с много автори като Boing Boing са „завладяващи, прекрасни и полезни“. През 2017 г. централният блог на Google за уеб администратори публикува напомняне за това как мащабните кампании със статии нарушават насоките за качество на схемата за връзки на Google. В това изявление Google осъди съдържание, „когато основното намерение е да се изграждат връзки по мащабен начин обратно към сайта на автора“. Google одобри създателите на съдържание, които „информират потребителите, обучават аудиторията на друг сайт или повишават осведомеността за вашата кауза или компания“. Какви са предимствата на блоговете за гости? Пътуването ми в света на гостуването на блогове започна през 2010 г., когато написах първите си публикации за гост на известни блогъри, вестник за търсачки, часовник за търсачки и експерт по социални медии. Няколко месеца по-късно получих първото си запитване за работа на свободна практика. Докато продължавах да пиша съдържание за повече публикации, забелязах значителен ръст в следните области. Реферален трафик към моя блог и бизнес уебсайт. Води за моя бизнес за писане на свободна практика. Класиране на ключови думи в търсачките за моя блог и бизнес уебсайт. Аудитория и ангажираност в социалните медии. Искания за интервю за разговори и конференции в мрежата. Мрежови връзки в маркетинговата индустрия. Последното предимство е защо искате наистина да искате да правите гостуващи блогове добре. Ако редовно допринасяте за отлични публикации за гости в най-добрите публикации във вашата ниша, ще работите с някои от най-добрите експерти във вашата индустрия. Това са връзките, които могат да станат изключително ценни активи за всеки бизнес, който иска да увеличи своя обхват и видимост. Предприемачите са постигнали голям успех и чрез публикации на гости. Лео Видрич, съосновател на Buffer, разраства маркетинговата платформа за социални медии от 0 на 100 000 клиенти. Алекс Търнбул, главен изпълнителен директор и основател на GrooveHQ, достигна над 1 милион души. Грегъри Киоти помогна на Help Scout да придобие над 36 000 абонати на имейли. Всичко чрез гостуване в блогове! Как да стана гост блогър? Готови ли сте да започнете да изпращате публикации за гости в популярни блогове във вашата ниша? Ето стъпки, които можете да предприемете, за да станете гост автор в популярни блогове. 1. Следвайте и се ангажирайте с вашия целеви блог. Опознайте съдържанието на блога, собственика и редактора на вашия целеви блог, като ги следвате няколко седмици, преди да кандидатствате да пишете за тях или да изпратите публикация за гост. Това ще гарантира, че вашата кореспонденция и съдържание са напълно подходящи за всеки блог, към който се обръщате в рамките на вашия гост за блогове. Повечето блогове ще имат „За нас“, „Нашият екип“ или подобна страница. Тук обикновено ще намерите имената и дръжките в Twitter на хората зад кулисите на блога. Ключовите хора, които ще искате да опознаете, са собствениците и / или редакторите на сайта, тъй като в крайна сметка те са хората, които ще решат дали съдържанието ви ще бъде публикувано на техния сайт. Следвайте ги всички в Twitter, заедно с Twitter акаунта на основния блог. Най-простият начин да направите това е да създадете списък в Twitter. Отделете малко време всеки ден, за да прочетете техните туитове и да влезете в разговора, когато имате нещо ценно, за да допринесете. Освен това се абонирайте за блога по имейл, за да опознаете съдържанието на вашия целеви блог. Всеки път, когато има нова публикация в блога - особено ако е от собствениците или редакторите - прочетете публикацията и оставете смислен коментар. Взаимодействията в Twitter и коментарите ще направят вашето лице и име познати на хората, които в крайна сметка ще решат да публикуват публикацията ви за гости в своя блог. След като изберете няколко целеви блога, следвате ги и започнете да се ангажирате с тях, ще получите добро усещане за кой от тях можете да се обърнете първо. 2. Анализирайте най-популярните публикации на вашия целеви блог. В допълнение към абонирането за публикацията на вашия целеви блог по имейл, за да не пропускате нови публикации, можете да се абонирате за публикацията на вашия целеви блог чрез Feedly (безплатно), за да видите кои публикации са най-популярни. Feedly има показател за популярност, показващ колко популярна е публикацията в социалните медии и сред потребителите на Feedly. Feedly показва показател за популярност за най-новите публикации в Content Marketing Institute. Buzzsumo предлага на потребителите задълбочен анализ, сортиране на съдържание въз основа на общия ангажимент за последните 24 часа до пет години. Експортирайте най-доброто съдържание за целевия си блог през последните пет години, за да получите данните във формат Excel или CSV. Можете да разберете кои публикации са се справили най-добре в целевия ви блог в миналото, като изучавате формулите на заглавията и средния брой думи на публикациите, които печелят най-много ангажираност в социалните медии. Buzzsumo показва обща социална ангажираност за съдържанието на вашия целеви блог. Това проучване ще ви помогне да определите кои теми са добре приети от аудиторията на вашия целеви блог. Вашата цел в блоговете за гости трябва да бъде същата като тази на собственика и редактора на блога - да напишете публикация, която ще се хареса на аудиторията на блога, генерирайки трафик, споделяния и ангажираност.

Върнете се в началото Go down

Admin

Писане Чет Сеп 03, 2020 7:15 pm by Admin

3. Изберете идея за публикация в блог въз основа на вашия анализ. В допълнение към анализа на най-доброто съдържание на вашия целеви блог, проучете най-доброто съдържание за основните теми на вашия целеви блог. Можете да използвате инструменти като Feedly (безплатно) или BuzzSumo (платено), за да намерите публикации, които са получили много ангажираност в социалните медии, или можете да използвате търсене с Google, за да намерите публикации, които генерират много органичен трафик от търсене. За да намерите най-доброто съдържание в резултатите от търсенето с Google за ключовите думи с най-голям обем на търсене, опитайте Ubersuggest (безплатно). Ще видите най-добрите идеи за ключови думи вляво и най-горното съдържание вдясно. Ubersuggest предлага данни за изследвания на ключови думи, включително обем на търсене, CPC и SERP. Оттук комбинирайте това, което знаете за най-добрите думи за търсене в най-популярните публикации, най-популярните публикации и най-новите публикации. Изберете идея за публикация в блог, която е уникална и привлекателна за аудиторията на вашия целеви блог. Собствениците и редакторите на блогове ще оценят, че сте отделили време да ги опознаете, тяхното съдържание, аудиторията и нишата, преди да се обърнете към тях с идея за публикация на гости. 4. Следвайте инструкциите за това как да подадете терена. Някои популярни сайтове ще искат да изпратите една или повече идеи за публикации в блога - или терени - преди да изпратите пълна публикация в блога. Ако случаят е такъв, това е частта, в която ще искате да изпратите идеи за публикациите си в блога. Започнете, като следвате указанията в целевия си блог за изпращане на идея за публикация в блог. Това може да е връзка към формуляр за кандидатстване или имейл адрес, където ще изпратите вашето име, уебсайт, проби за писане и идеи за публикации в блога. Проследявайте кога изпращате вашите заявления и идеи за публикации в блога, както и прогнозната дата, когато очаквате да получите отговор, ако целевият ви блог посочи на страницата им за писане за нас. Ако не го направите, можете да направите следното: Изпратете ново заявление с нови идеи за публикации в блога. Изпратете идеи за публикации в блога, които не са били приети, в друг блог. Как да напиша публикация в блог за популярен блог? След като сте готови да изпратите пълна публикация в целевия си блог, следвайте тези стъпки, за да подобрите шансовете вашето съдържание да бъде прието за публикуване. 5. Прегледайте редакционните указания от вашия целеви блог, когато са налични. Всеки блог е различен. Може да намерите страница за писане за нас, която съдържа указания и връзки към техния редакционен имейл адрес, ръководство за стил и три допълнителни публикации в блога, маркирани като препоръчително четене за потенциални сътрудници в блога. Ако имате редакционни насоки, ръководства за стил или и двете, следвайте ги възможно най-отблизо, когато пишете публикацията си за гости. Може да отнеме време, за да се адаптират, но може да гарантират, че съдържанието ви преминава дори през най-строгия редакционен процес на преглед. 6. Напишете публикацията си в блога, за да съответства на съдържанието на вашия целеви блог. Докато някои блогове ви дават строги указания, други може да предоставят страница за контакт с нас с имейл адрес, за да изпратите пълната си публикация. Ако случаят е такъв, просто напишете публикацията си в блога, за да имитирате съдържанието на целевия си блог. Използвайте по-разговорен или професионален тон. Съобразете дължината на вашето съдържание. Ако най-новите или най-популярните публикации са средно 1500 думи, вашата публикация трябва да бъде минимум 1500 думи. Съответствайте на нивото на опит на вашето съдържание. Ако повечето блогове са склонни да публикуват съдържание от средно до напреднало ниво по дадена тема и изпратите съдържание на ниво начинаещи, публикацията ви няма да бъде публикувана. Форматирайте заглавките си като тези в най-новите публикации. Включете точки за маркиране, получер, курсив и подчертаване, за да подчертаете ключова информация. Използвайте подобно количество и стил на изображения като персонализирани заглавни изображения, екранни снимки или правилно лицензирани стокови снимки. Не използвайте изображения от търсене с Google или от други блогове, без да поискате разрешение. Добавете връзки към данни, факти, изследвания или статистически данни, които архивират каквито и да е изявления в съдържанието ви, ако е приложимо. Забележете, че повечето блогове не приемат никаква форма на промоция, платена промоция, реклама или партньорски връзки във вашето съдържание. Можете да направите връзка към вашия собствен уебсайт, продукти и социални мрежи в авторските ви биографии, освен ако редакционните указания не посочват друго. Използвайте Grammarly за корекция на работата си. Не позволявайте на редактора на блога да е първият, който редактира вашето съдържание. Grammarly е инструмент за проверка на граматиката, който може да поправи безплатно граматичните и правописни грешки. Създайте акаунт и напишете публикацията си в редактора на браузъра на Grammarly. Друга възможност е да инсталирате разширението във вашия браузър, за да провери съдържанието на публикацията ви в блога, докато работите в Google Docs, WordPress или други онлайн редактори. 8. Изпратете публикацията си за гости. Започнете, като следвате указанията в целевия си блог за изпращане на пълна публикация в блога. Това може да е връзка към формуляр за кандидатстване или имейл адрес, където ще изпратите вашето име, уебсайт, мостри за писане и попълнения си пост като прикачен файл или връзка към Google Документи. Проследявайте кога изпращате своите приложения и публикации в блога си, както и прогнозната дата, когато очаквате да получите отговор, ако целевият ви блог посочи на страницата им за писане за нас. Ако не го направите, можете да направите следното: Изпратете ново приложение с нов пост в блога. Изпратете блога, който не е приет, в друг блог. Не забравяйте да уведомите собственика или редактора на блога, ако вече не сте изпратили друга публикация. Проследяването на идеите и черновите на публикациите ви в блога е от решаващо значение. Не искате да оставяте страхотните идеи и съдържание да губят само защото няколко души не са ги харесали. Просто усъвършенствайте идеите си, адаптирайте съдържанието си към нови публикации и продължете да се опитвате. 9. Популяризирайте публикацията си и се ангажирайте с аудиторията си. След като публикацията ви бъде публикувана, не забравяйте да я популяризирате силно. Искате съдържанието ви да бъде успешно с аудиторията на целевия ви блог и ако те се ангажират с вас, искате да се ангажирате обратно. В идеалния случай ще видите страхотни резултати от целевия си блог под формата на реферален трафик към всички връзки, които сте предоставили в биографията на вашия автор и нови социални последователи. Ако го направите, може да искате да добавите повече съдържание към този блог. 75 популярни блога, които приемат публикации за гости По-долу са дадени 75 от най-популярните блогове, които приемат приноси от гост-автори за бизнес, маркетинг, психология, технологии и уеб дизайн. Включени са популярни блогове от различни вертикали, които показват, че не всички възможности за публикуване на гости са свързани с бизнес и технологии. Колко популярни са следните блогове? Броят до всеки блог показва прогнозния брой посещения на месец за SimilarWeb. Повечето от изброените по-долу сайтове получават над един милион посещения на месец. Плащат ли гост-блогъри? Някои го правят! Потърсете сайтове, които имат [$] до името си и прочетете страницата за повече подробности. (Платените писатели често имат по-задълбочени задачи, отколкото гост-блогърите.) Как да избера проба за писане? Когато блогът ви помоли да изпратите пример за писане, те искат да видят най-добрите части от съдържанието, което сте публикували. Направете бърз одит на цялото си съдържание и изберете най-добрите си публикации за гости въз основа на релевантността на темата, къде е публикувано и размера на ангажираността. Ако преди не сте писали за друга публикация, можете да изпращате публикации от личния си блог, фирмен блог, профил в LinkedIn или подобни публикации. ADDitutde [$] (2.46M) - Редакторите на уебсайта ADDitude винаги търсят нови гласове, за да разкажат историята на живота и процъфтяването с ADHD. Моля, изпратете примерна публикация в блога с 300 думи

Върнете се в началото Go down

Писане  by Sponsored content

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото


 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите